Subject: IIS2 ziņojumsNosūtāmais dokuments 28.04.2025 Nr. N-1-2025-07392
From: IESLODZĪJUMA VIETU PĀRVALDE <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Apr 2025 13:56:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

  _____

Šis ir automātiski sagatavots e-pasts. Lūdzu, neatbildiet!

  _____

Datums un laiks: 28.04.2025 13:56:46

Nosūtāmais dokuments 28.04.2025 Nr. N-1-2025-07392

Ieslodzījuma Vietu Pārvaldes struktūrvienības (Stratēģijas daļa) 
sagatavotais dokuments (Par ielūgumu uz sanāksmi 10.-11.06.2025. Tartu, 
Igaunijā (Igaunijas ieslodzījuma vietu un probācijas dienests)) 28.04.2025 
ir parakstīts, saskaņots un automātiski izsūtīts. E-Dokumentu skatīt 
pielikumā.

Papildinformācija

Šī e-pasta pielikumā Jums tika nosūtīts dokuments, kas parakstīts ar drošu 
elektronisko parakstu, kas apliecina tā juridisko spēku.
Lai to atvērtu, izmantojiet tam paredzēto portāla www.eparaksts.lv 
<http://www.eparaksts.lv>  bezmaksas funkcionalitāti Pārbaudīt eDokumentu.
Biežai eDokumentu pārbaudei un radīšanai, izmantojiet ērtāku risinājumu – 
programmu eParakstītājs 
<https://www.eparaksts.lv/lv/palidziba/lejupielades/eparakstitajs/>  vai 
SignAnywhere Free 
<https://www.eparaksts.lv/lv/palidziba/lejupielades/signanywherefree/> 
instalāciju.
Vairāk informācijas par eParaksta iegūšanu, lietošanu un izmantošanu portālā 
www.eparaksts.lv <http://www.eparaksts.lv> .